Ulkoistettua osaamista sisällöntuottoon – CASE: ITC

  • Päivitetty
  • Kategoria: Asiakastarinat
  • 1 minuutin lukuaika

ITC on Pohjois-savolainen yritys, joka tuottaa tietotekniikkapalveluita yrityksille. Toimitusjohtaja Joni Kapanen otti yhteyttä Markkinointi Muikean Viiviin keväällä 2021. ITC halusi olla paremmin yhteydessä asiakkaisiinsa ja jakaa heille tärkeää tietoa sekä hyödyllisiä vinkkejä mm.uutiskirjeiden muodossa. 

Yhteistyön tuloksena alkoivat ITC:n Viikon vinkki sähköpostiuutiskirjeet. Sähköpostien lisäksi kulkeen tarvittiin blogitekstejä sekä videoita. Sisältö oli suunnattu yrityksen nykyisille asiakkaille, mutta blogitekstit ja Youtubeen ladatut videot tarjoavat hyödyllistä tietoa kenelle vain. ITC:n puolelta annettiin ns. raakamateriaali, eli editoimattomat videot tai esitteitä ja yleistä tietoa käsiteltävästä aiheesta. Markkinointi Muikean Viivi teki sitten näiden materiaalien pohjalta YouTube-videoita, blogitekstejä ja uutiskirjeitä.

ITC oli vakuuttunut Muikean monipuolisesta osaamisesta. Uutiskirjepohjien luominen, kirjeiden ja blogien kirjoittaminen sekä videoiden editointi onnistuivat saman talon alta. 

“Yhteistyö Markkinointi Muikean kanssa sujui hyvin ja siinä aikataulussa, kun oli sovittu. Saimme Markkinointi Muikealta avaimet käteen palvelun sisällöntuottoon monipuolisen osaamisen ansiosta.”

Palvelu oli hetken tauolla, mutta on jatkunut taas syksystä 2023 lähtien. Vinkkejä luvassa siis taas ITC:n sivuilla, Youtube-tilillä ja uutiskirjeinä asiakkaille!

Tutustu ITC:n blogiin: https://itc.fi/blogi/ 

ITC:n Youtube-kanava: https://www.youtube.com/channel/UCB3_wG7vMgKblZupqzCGGVg