Näin testaat verkkosivujesi nopeuden GTmetrix työkalulla

  • Artikkelia viimeksi muokattu:1 joulukuun, 2023
  • Artikkelin kategoria:OhjeetVerkkosivut

Verkkosivujen nopeus on yksi tärkeimmistä hakukonenäkyvyyteen vaikuttavista, teknisen optimoinnin osa-alueista. Tiedätkö, miten nopeat sivusi ovatkaan? Tässä artikkelissa kerron, miten voit testata sivujen nopeuden helposti käyttämällä GTmetrix työkalua.Testaaminen Mene sivulle https://gtmetrix.com/Kirjoita…

Jatka lukemistaNäin testaat verkkosivujesi nopeuden GTmetrix työkalulla

Google Ads kampanjamuodot

  • Artikkelia viimeksi muokattu:13 lokakuun, 2023
  • Artikkelin kategoria:DigimainontaGoogle Ads

Hakusanamainonta Yleisin, ja Adsin tunnetuin kampanjamuoto lienee hakusanamainonta. Kampanjassa valitaan avainsanat, joilla mainoksesi näkyy Googlen haussa. Hakusanamainoksia voi näyttää halutessaan myös display-mainosten tapaan (en suosittele tämän käyttöönottoa). Hakusanamainonta on tehokasta…

Jatka lukemistaGoogle Ads kampanjamuodot

Asiakkaita palvelevat verkkosivut – CASE: Mielenpaja

  • Artikkelia viimeksi muokattu:26 syyskuun, 2023
  • Artikkelin kategoria:Asiakastarinat

Mielenpaja tarjoaa mielenterveyspalveluita ratkaisukeskeisen psykoterapian ja erilaisten verkkokurssien ja -tuotteiden muodossa. Mielenpajan yrittäjä, Marjo Hirvonen, otti yhteyttä Muikean Viiviin alkuvuodesta 2022. Verkkosivut- ja kauppa piti uudistaa ilmeen osalta täysin ja…

Jatka lukemistaAsiakkaita palvelevat verkkosivut – CASE: Mielenpaja

Ulkoistettua osaamista sisällöntuottoon – CASE: ITC

  • Artikkelia viimeksi muokattu:15 syyskuun, 2023
  • Artikkelin kategoria:Asiakastarinat

ITC on Pohjois-savolainen yritys, joka tuottaa tietotekniikkapalveluita yrityksille. Toimitusjohtaja Joni Kapanen otti yhteyttä Markkinointi Muikean Viiviin keväällä 2021. ITC halusi olla paremmin yhteydessä asiakkaisiinsa ja jakaa heille tärkeää tietoa sekä…

Jatka lukemistaUlkoistettua osaamista sisällöntuottoon – CASE: ITC

Mistä aloittaa hakukoneoptimointi?

Ensimmäistä kertaa hakukoneoptimointiin tutustuessa voi helposti iskeä ahdistus, uusia termejä vilisee kuin muurahaisia sokerikulhossa ja edessä on miljoona uutta asiaa, jotka vaikuttavat yhtä tärkeiltä. Mistä siis kannattaa aloittaa hakukoneoptimoinnin opettelu?…

Jatka lukemistaMistä aloittaa hakukoneoptimointi?